joi, 24 septembrie 2009

Isus, Răscumpărătorul nostru de drept

Meditatii zilnice 24.09.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Ieremia 50:34 Dar puternic este Răzbunătorul lor, El, al cărui Nume este Domnul oştirilor. El le va apăra pricina, ca să dea odihnă ţării, şi să facă pe locuitorii Babilonului să tremure.”

Ruth, o văduvă tânără, săracă şi fără copii, s-a aşezat la picioarele lui Boaz, cel ce avea drept de răscumpărare asupra ei (Ruth3:7). Ca şi rudă apropiată şi ca răscumpărător, Boaz putea să o scoată din situaţia critică în care se afla.

Ruth a făcut pur şi simplu, ceea ce-i spusese Naomi, soacra ei, adică să se culce la picioarele lui Boaz. În obiceiurile evreieşti din acele vremuri, această poziţie spunea: „Te rog ajută-mă, eşti răscumpărătorul meu”. Observă răspunsul lui Boaz: „Acum, fiică, nu te teme, îţi voi face tot ce vei zice, căci toată cetatea ştie că eşti o femeie cinstită”. (Ruth3:11)

Dragilor, Boaz este o imagine a Lui Isus, care este Răscumpărătorul nostru de drept. El are acest drept fiindcă S-a născut în această lume ca şi unul asemeni nouă. Şi este Răscumpărător fiindcă ne-a răscumpărat cu un preţ imens atunci când Şi-a vărsat sângele pentru noi, la cruce.

Ca şi Răscumpărător al tău, Isus nu numai că vrea, dar are şi puterea de a restaura tot ce ai pierdut. De aceea poţi merge la El să-I spui „am greşit şi acum, familia mea suferă, finanţele mele scad rapid, dar eu vin la Tine, Răscumpărătorul meu de drept,...”. Şi vei descoperi că El te va răscumpăra, căci Răscumpărătorul tău este puternic. El îţi va pleda cu adevărat cazul, aducându-ţi binecuvântarea eliberarii, restaurării, prosperităţii şi a libertăţii de a ieşi din acea situaţie dificilă.

Asemeni lui Ruth, aşezată la picioarele lui Boaz, picioarele Lui Isus sunt locul răscumpărării şi al binecuvântării. Iair şi femeia cananită, au căzut la picioarele Lui şi acolo, la picioarele Lui au primit vindecarea ficelor lor.

Atunci când îţi iei locul la picioarele Lui Isus, căutând ajutor la El, aşteaptă-te să primeşti binecuvântarea Sa. Nu mai ai nici o teamă, ştiind că, aşa cum a făcut Boaz cu Ruth, Isus Răscumpărătorul tău ceresc, va face pentru tine tot ceea ce ai cerut!

Niciun comentariu: