joi, 3 septembrie 2009

Iertare totala si completa

Meditatii zilnice 03.09.09
Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore



Efeseni 1:7 In El avem rascumpararea, prin sangele Lui iertarea pacatelor, potrivit cu bogatiile harului Sau.

Oamenii mi-au spus 'Pastore, eu am fost invatat ca doar pacatele din trecut – din ziua in care m-am nascut pana am devenit crestin – au fost iertare, si pacatele din viitor nu sunt iertate decat daca le marturisesc si caut iertare.'

Vreau sa te intre ceva: Cand Isus a murit pe cruce, cate din pacatele tale au fost in viitor? Daca nu ai 2000 de ani, toate pacatele tale au fost viitoare cand Isus a murit pe cruce pentru tine! Isus ti-a vazut toate pacatele, le-a luat si le-a batut in cuie pe cruce spunand 'S-a sfarsit!'. Deci daca nu esti iertat de toate, nu esti iertat deloc.

'Vrei sa spui Pastore ca Isus a murit pentru pacatul pe care tocmai l-am facut?'

Da!

'Si pentru pacatele pe care sunt sigur ca le voi face restul anului?'

Da! De aceea a spus Isus: 'S-a sfarsit!'

Noi suntem inconsistenti in credinta noastra. Cu gurile noastre spunem 'S-a sfarsit.' Totusi mai spunem 'Trebuie sa fac ceva.' O parte din noi spune 'Dumnezeu mi-a iertat toate pacatele.' Dar o alta parte spune 'Da, dar trebuie sa imi marturisesc pacatele pentru a fi iertate.'

Dragul meu, tu esti iertat nu datorita marturisirii pacatelor. Marturisirea nu a fost niciodata o munca de a castiga iertarea. Sangele lui Isus este cel care ne curata si ne iarta. Esti iertat datorita sangelui.

Nu poti crede ca esti iertat de pacatele din trecut, prezent si viitor, si inca crezi ca poti face tu ceva pentru a face acea iertare reala si completa. Daca crezi asta, atunci a devenit munca ta, nu Isus. Isus nu a murit pe cruce sa ne dea o astfel de mantuire superficiala. Cand a venit sa ne mantuiasca, El ne-a salvat desavarsit – complet! (Evrei 7:25)

Odata ce stii ca esti iertat de toate pacatele tale, marturisesti pentru ca ai deja iertarea. Nu poti marturisi sa fii iertat. Si chiar daca uiti sa marturisesti, multumim lui Dumnezeu ca avem un Mantuitor care a murit si pentru uitarea noastra!

Niciun comentariu: